Естери. Жири
23/03/2020
Тема: Естери і Жири як представники естерів. Класифікація жирів, їхні хімічні властивості.
Завдання:
1. Опрацювати § 21, 22 підручника. Переглянути навчальний відеофільм.
Зробити конспект параграфів у робочому зошиті за планом:
Загальна формула естерів:
Отримання шляхом реакції естеріфікації ( рівняння реакцї):
Властивості естерів (стор 131):
Жири як естери, склад:
Фізичні властивості жирів
Хімічні властивості: а) гидроліз, омилення ( рівняння реакції)
б) гидрогенування ( рівняння реакції)
Використання жирів
Біологічна роль жирів
Виконати завдання № 161, 162, 164 (за бажанням), 167 (це цікаво!)
Демонстрації
8. Відношення жирів до води та органічних розчинників.
9. Доведення ненасиченого характеру рідких жирів (віртуально).
Фотозвіти конспекту та вправ надіслати до 30/03/2020 на електронну адресу вчителя
За бажанням підготувати проект – дослідження:. Етери та естери в косметиці.
(до 06/04/2020)
30/03/2020
Для підготовки до контрольного оцінювання вимусите пройти Заліковий тест. За результатами його виконання вам на вашу електронну адресу буде надіслана індивідуальна контрольна робота.
Котрольне оцінювання з теми Оксигеновмісні сполуки"
16/03/2020
Тема: Карбонові кислоти, їх поширення в природі та класифікація. Карбоксильна характеристична (функціональна) група. Склад, будова молекул насичених одноосновних карбонових кислот, їхня загальна та структурні формули, ізомерія, систематична номенклатура і фізичні властивості.
Лабораторний дослід 1. Виявлення органічних кислот у харчових продуктах.
Хімічні властивості насичених одноосновних карбонових кислот. Реакція естерифікації.
Одержання етанової кислоти.
Хімічні властивості оцтової кислоти
Опрацювати §18, 19 Скласти конспект
Виконати завдання №140-146 (до 20/03)
Виконати тренувальну роботу «Підготовка до контрольної роботи» (до 23/03)
2 |
Естери, загальна та структурні формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів. Навчальний проект 17. Етери та естери в косметиці.
|
|
3 |
Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі. Навчальні проекти 13. Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення. 18. Біодизельне пальне. |
30/03/2020 Опрацювати § 23, 24, 25 Завдання 170, 174, 175,181,184-186 (до 03/04)
«Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення» ( до 13/04)
|
|
Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози. Демонстрація 10. Окиснення глюкози амоніачним розчином арґентум(І) оксиду (за відсутності реагентів – віртуально). Лабораторний дослід 2. Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом. |
|
6 |
Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз. |
6 |
Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз. |
30/03/2020 Опрацювати § 23, 24, 25 Завдання 170, 174, 175,181,184-186 (до 03/04)
«Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення» ( до 13/04) |
:)
Зображення відсутні
|